Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member Zetsumei KuragariUnited States Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 44 Deviations 18 Comments 3,669 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Watchers

deviantID

xXxZxXx
Zetsumei Kuragari
United States
well im uhh....6...i think 6/3 and.... well im a mutt im mixed with like everything... Mexican black Cherokee etc...w/e...uhh.... im....odd...my friends tell me I'm a gothic/emo/punk.... cuz I'm weird and i like the color black....I fuckin hate labels.... I do magic.. and magick!

I'm a fun person.. and totally random.. but I can be .... evil at times... ^_^ yeah I'm weird... and I don't give a fuck...so nyaaaah!!! XP

well.. I'm not cute and I'm different... I'm not and never was into all the stuff everyone else is.. i find black culture redundant and I feel that there's more to life than just being gangstas and hoes.... I mean.. its cool if ur into that sorta thing.. but conformity is sumthin I don't like.. I'm my own person.. I'm into odd things and weird stuff.. and i like it.. I'm perfectly happy with my self.. and really I don't care what people say or think about me at all..... sum people hate me for it.. and sum people respect it and don't care... I mean... hay.. people are entitled to there opinion.. but I'm not going to change for anyone.. like it ^_^ or not...

so call me.. strange, weird, goth, emo, punk, odd, dark, mean, awkward.. or any other name u can think of.. cuz labeling is just a way people feel better about them selves.. honestly I don't care.. do what u do.. b u.. and ima b me.. that's how it is ^_^

i luv anything horror, anime, yuri, manga, music, doujin, cosplay, bi girls, drummer chicks, playing guitar, snowboarding, skateboarding, flirting, being a ninja!!! and a bunch of other stuff...

wanna talk... my aim = dja3000 message me!

me in a mini essay (things about me)

My name is Z.K and I’m 19. I’m into odd topics and have an acute obsession with death, so sue me, I do have a couple of hobbies or talents u could say, I play guitar, draw and right poetry and music and stuff, I also enjoy doing magic, even though I don’t tell a lot of people that mostly because they always ask me to do something right after the fact, I also love to read. Music is my life and without it I’m not sure what I’d do. I’m pretty versatile with my music habits, I listen to pretty much everything and I’m really into metal. I couldn’t say exactly what my favorite band is because there‘s so many, and being a musician myself, I just make what I want to hear, usually wasting hours of my life playing my guitar, but hay like I said music is me. And if you were wondering I do play a shit load of instruments lol i can play lead, rhythm, bass, drums, violin, viola, bass guitar, double bass, alto, tenor sax, vocal, piano, keyboard, and cello. yea i kno its a lot.. but like i said I'm pretty versatile with my music habits.

Being the dark and demented kid that I am there are a lot of things that I cant stand, mainly stupid people. I don’t so much mind those that don’t know, then those of whom are just ignorant. Everyone is dumb in there own way, walking though life as the mindless drones that they are, not even aware of there own existence, blind….stupid. I know I’m not perfect I know this, but at least I recognize that I’m not. There are those who walk around thinking there better than everyone else, and those are the people that annoy me more than anything else and need to get shot in the face.

What else is there to know about me? I’m so boring. Although some say its fun being around me even if I don’t see why. Who wants to be around someone who speaks there mind and isn’t afraid to speak the truth? This may be the reason people watch reality television. Even though I don’t have a lot of time for T.V, mostly because I’m reading or doing homework or something, when I do get a chance I watch cartoons. Yes cartoons, but that’s because I feel they keep you creative and in this childlike teenage stage. I don’t want to end up all boring and old so, I watch cartoons. My favorite one of which would be “Invader Zim"

Additional Shizz (not like you needed to read more about me lol)

Music: THE PILLOWS, DIR EN GREY, DELUHI, GAZETTE, GIRUGAMESH, NEGA, EXIST TRACE, KAGEROU, LUNA SEA, GACKT, AVENGED SEVENFOLD, SLIPKNOT, BACK-ON, STEREO PONY, ICP, BLINK 182, LINCON PARK, MINDLESS SELF INDULGENCE, MOI DIX MOIS, CHEMISTRY, ASIAN KUNG-FU GENERATION, NIGHTMARE, THE PRODIGY,KEVIN MANTHEI, BJORK,

Movies: Donnie Darko, Chakushin Ari (1 2 & 3), The Covenent, The Craft, Underworld (all ov em), Kairo, V for vendetta, Suicide club, Blood and Chocolate, Girl Interrupted, Three Extremes, Kuchisake Onna, Uzumaki

Television: FLCL!!!! WOLFS RAIN!!!!!!!!!!!! ELFEN LIED, GANTZ, HIGURASHI NO NAKU KORO NI, BOKUSATSU TENSHI DOKORO-CHAN, SCHOOL DAYS, A SHIZZLOAD OF OTHER ANIME N INVADER ZIM,

Books: Like almost every thing by Waita Uziga >:P, oooh and same for Junji Ito awesome ass authors!!!!! CIRCU DU FREAK, Johnny the Homicidal Maniac!!!!! I Feel Sick,(all of Jhonens work = love lol) Tokyo Red Hood, Uzumaki, Goth, and secretly kato hayabusa's worx...sshhhhh...

Favourite genre of music: J-Rock
Personal Quote: Don't upset me.... I'm running out of places to hide the bodies.
Interests
NO who reads into anything???
XD that's fucking stupid
finding hidden meaning in shit that's not really there to make ur own life easier
that's fkin retarded and self centered
if a wrighter writes he dies... it's not some metiphore for how relationships all come to an end, or how we all have to struggle ultimatly to meet demise, or how society is inevitably collapsing.. it means exactly what it says he dies plane and simple.
f a wrighter wants something to be understood.. or take a certain way.. that;s what will be written; as a writer i know this =.=
and i hate when people ask stupid shit like what did this mean or how does this relate to society
i fukkin wrote what i meant to write stop lookin into shit that's not there.
and i laughed my ass off at that southpark episode because it was exactly how i felt and it's how people really are.
  • Mood: Frustrated
  • Listening to: the clicking of my keyboard as i punch in letters
  • Reading: the words move across the screen as i type them

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconuratz-studios:
Uratz-Studios Featured By Owner Dec 29, 2010  Professional Artisan Crafter
Thanks for the Watch!
Reply
:iconfallen-moonlight:
Fallen-Moonlight Featured By Owner Apr 24, 2010  Student Traditional Artist
yay for emblems!
Reply
:iconfallen-moonlight:
Fallen-Moonlight Featured By Owner Apr 3, 2010  Student Traditional Artist
^-^ I gives yew llama!
Reply
:iconxxxzxxx:
xXxZxXx Featured By Owner Apr 3, 2010
lol WAT?? XD
Reply
:iconfallen-moonlight:
Fallen-Moonlight Featured By Owner Apr 4, 2010  Student Traditional Artist
^-^ I gives you a silly llama badge thingy! Tis at the top of your page
Reply
:iconwarii:
Warii Featured By Owner Mar 28, 2010
Iknowyou
Reply
:iconxxxzxxx:
xXxZxXx Featured By Owner Mar 28, 2010
lol no u don't my tallest... I have no idea who you are beeing. ^-^
Reply
Add a Comment: